úterý 13. května 2014

{traveling} Berlin

16


Dnes mám pro vás pouze několik fotek z Berlína, neboť si myslím, že fotky mluví sami za sebe a nepotřebují nějaký větší komentář. Až v dalším příspěvku se koukneme na praktické informace, jako je třeba nakupování či ubytování. 

Berlín je zvláštní město. Nenajdete tu moc historie ( i když samozřejmě něco ano), vše se opravuje, všude se staví. Ulice jsou široké, je na nich plno lidí. Jedna část je naprosto moderní, jiná zase trochu chátrá, jinde jsou krásné historické budovy. 

Každý si najde něco, co ho nadchne i něco, co ho trochu zklame. Já skoro nedýchala na Potsdamer Platz, naopak jsem nebyla úplně "odvařená" z nakupování. Ale každý to má jinak. :-)

Byli jste někdy v Berlíně? A jaký jste z toho měli pocit? 
12
7
28
30
22
26
19
18
29
14
11
9
25
17
20
31

5 komentářů:

  1. Nevím proč, německá města mám ráda, ale Berlín je mi nesympatický :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou super, už jsem ti záviděla na instagramu :)) Já v Berlíně nikdy nebyla, tak díky za zprostředkování :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky! Berlín je kouzelný, miluju to tam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Suprové fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥